Foldover clutch

Baum und Pferdgarten designer coladåser

Der er to drikke her i livet, der for mig skaber abstinenslignende symptomer, hvis jeg skal leve i længere tid uden. Den ene er kaffe, og den anden er Coca Cola Zero. Førhen var jeg ikke den store coladrikker, men efter at Coca Cola Zero er kommet på markedet, er jeg blevet afhængig. Det er den BEDSTE cola! Min veninde og jeg er uenige på et nærmest Mellemøstkonflikt-niveau om, hvilken cola der er bedst, da hun selv sværger til Pepsi Max…

Nu har jeg ikke supermeget forstand på markedsføring. Men Coca Cola Zero er markedsført som en cola light til mænd. Der er åbentbart et eller andet ved ordet “Light”, der tænder dem helt af. Så i stedet kalder de det “Zero”, og så smider de en hel masse eksplosioner og strippere i reklamerne.

Coca Cola Light er så markedsført til det kvindelige segment, og det er deres seneste kampagne et super eksempel på. Fra maj til december vil seks veldesignede Cola Light-dåser pryde hylderne i Belgien, Luxemborg og Holland. Seks designteam fra seks fashionable byer i Europa er blevet bedt om at designe en feminin, sommerlig dåse for at fejre kreativiteten og mangfoldigheden i europæisk design.

Blandt de designere er danske Baum und Pferdgarten, der repræsenterer København.
Hvis du kan lidt fransk eller hollandsk, så klik ind på hjemmesiden, hvor du kan se de forskellige designeres shoppe- og restauranttips til deres respektive byer.
Hvis du skal tilbringe noget af din sommerferie i Belgien, Luxemborg eller Holland, så kunne dette være en cool souvenir.

Pænt design eller ej – jeg holder mig nu til Coca Cola Zero. I dette tilfælde er det helt klart flavor over fashion!

(billeder fra cokelight.coca-cola.be)

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Foldover clutch